50 Cent - Ouvir musicas de 50 Cent! info, bio, baixar, letras e downloads.

Música da Vez 50 Cent - 50/Banks

[50 talking]
Yeah come on now
Y´all gonna make fifty mad
And you don´t wanna see me mad

[50]
I keep hearin´niggas is happy, the D´s come, niggas
wit guns
When I´m out on bail, ridin´wit´some new ones
My honey told me to snitch the style up
Got 4 cats sent to jail, cause i told the cops
Noe i gotta new diamond watch, and i wear vests on the
block
I´ma snitch till im rich and theres no changin that
I used to sold crack? have to be a fool to believe
that
They got my wearin vests and now im wearing them all
the time
Did you just do a crime? Fifty´s droppin the dime
When i get in jail the cops lemme right out
Cause i snitched on my best friend(Eminem saying "thats right")
It don´t take long, for my snitchin to sink in

[Chorus- repeat 2x]
You´re thicker than water
Ouch!twizzy wizzy wa
You´re thicker than water
Ouch!twizzy wizzy wa
You´re thicker than water
Ouch!twizzy wizzy wa
You can be a Blood or a Crip
Nigga, you bitch
Follow me

[Tony Yayo]
I´m in the money green 7-45,with 7 shots in the fo´
five
Y´all niggas wanna die?
I got a love affair, wit´violence and guns
When I got O´d up, my heart turned colder
That´s why the mac react like a king cobra
Now I´m jumpin´out of Rovers, in Gucci loafers
Y´all niggas wanna stun? I´ll bury you cockroaches
Gimme one year, in this industry
I´ll buy enough guns to declare war on a smalll country

[Chorus]

[Lloyd Banks]
Still walk around wit´the hammer boss
Rope and a cross
Hard times´ll make a lil´nigga hate Santa Claus
Your mountains is high, holdin´in Diana Ross
I´m like a 2003 banana Porsche
I don´t gotta hide sluts, to get your ties cut
My team in the cutt, packin´middle things
I got more foreign shoteers than the Sacramento Kings
It´s 8 class karats in the border
I poke holes in plastic, to avoid a vaginal disorder
I´m a savage on your daughter
She ain´t in the college dorm
Then I guess I´m squirtin´on the cabin that you
bought her
I´m a heavy weed smoker, so the average is a quarter
Brown colored from shit, he established in the water
You got Banks on your jersey, you part of my fan base
Just `cause you pour syrup on shit, don´t make it
pancakes

[Chorus]




 


Música no seu Site!Toque 50 Cent no seu site! Copie e cole o código abaixo no seu blog ou site e tenha sempre uma música de 50 Cent no playlist online!



Estilos Musicais

Ouvir músicas de vários estilos

Quer ouvir o que? Blues, Celta / Medieval / New Age, Clássica, Country, Eletrônica, Forró, Freestyle, Funk, Gospel, Hip Hop, House, Jazz, Metal, MPB, Música Baiana, Pagode, Pop, Rap, Reggae, Rock, Rock Progressivo, Românticas, Samba, Sertanejo, Soul, Trip Hop,


Novidades

últimos artistas cadastrados


Sugerir uma Música!